Shop Mobile More Submit  Join Login
Fun fact: I've never played Flappy Bird.

Version 1.2 changes: 
* Reduced lag

Version 1.1 changes: 
* Fixed the hitbox
Add a Comment:
 
:iconyellownoteeebook:
yellownoteeebook Featured By Owner 1 day ago
209 (i cheated)
Reply
:iconsuperrainbowdashie11:
SuperRainbowDashie11 Featured By Owner 3 days ago  Student Artist
12 YaY! xD
Reply
:iconroadertails66:
RoaderTails66 Featured By Owner 5 days ago  New member
yayyyyyyyyy 4 new highskor
Reply
:iconsonadowlover709:
Sonadowlover709 Featured By Owner Apr 7, 2015  Hobbyist General Artist
i feel sorry every time i hurt Fluttershy, like WHAT DID SHE DO?? XD
Reply
:iconkolobokara:
kolobokara Featured By Owner Apr 1, 2015  New member
I seriously can't have a rage with this xD
Reply
:iconbonbon1heart:
BonBon1Heart Featured By Owner Mar 28, 2015  New member Student Artist
Best score : 594
but then i got bored and i went to bed XD
Reply
:iconbonbon1heart:
BonBon1Heart Featured By Owner Mar 28, 2015  New member Student Artist
i havent played this for years XD
well at least i reamemberd the cheat code o3o
Reply
:iconbabypauleen:
babypauleen Featured By Owner Mar 24, 2015  Student Digital Artist
341 =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

P.S I used cheat mode lol xD
Reply
:iconapplejackisbestp0ny:
APPLEJACKISBESTP0NY Featured By Owner Apr 9, 2015  New member
I got 400 something with cheat mode
OMG I LOVE THE CHEAT CODE
Reply
:iconbabypauleen:
babypauleen Featured By Owner Apr 10, 2015  Student Digital Artist
Much luv from cheat mode xDDDDD


P.S Your an Awesome person xD
Reply
:iconapplejackisbestp0ny:
APPLEJACKISBESTP0NY Featured By Owner Apr 10, 2015  New member
Cheaty Cheat Code is god xD



P.S How am i a Awesome person x3
...I hear that often....
I have no idea why tho..
;-;
Reply
:iconbabypauleen:
babypauleen Featured By Owner Apr 10, 2015  Student Digital Artist
ALL HAIL CHEAT CODES! xD
Lol your awesome cuz eehhh IDK lol
Reply
:iconapplejackisbestp0ny:
APPLEJACKISBESTP0NY Featured By Owner Apr 10, 2015  New member
Who is best god?
This cheat code or
MLP                               Warning, this is a hard question xD
Reply
:iconbabypauleen:
babypauleen Featured By Owner Apr 11, 2015  Student Digital Artist
IDK Hardest question in life D: xD
But i would say MLP lol xD
Reply
:iconapplejackisbestp0ny:
APPLEJACKISBESTP0NY Featured By Owner Apr 11, 2015  New member
Yeah me too x3
Reply
:icon79089:
79089 Featured By Owner Mar 22, 2015  Hobbyist Artist
LOL When u click "I'm Sorry" Fluttershy says "YES, YOU SHOULD BE"
Reply
:iconthatpinkpartypony:
ThatPinkPartyPony Featured By Owner Mar 22, 2015  New member Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 16, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
Oh wait, i clicked Im sorry and it said Yeah You sdhpou;ld be. XD LOL.
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 16, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
NOOOOO NOT TEH FLAPPY BIRD!!! :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp :crying: rvmp 
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 16, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
NOO NOT THR FLAOPY BIRD
Reply
:iconsnowflakenerds:
snowflakenerds Featured By Owner Mar 14, 2015  Hobbyist
Best score: 354
Reply
:iconmalkey-grohiikvokun:
Malkey-GrohiikVokun Featured By Owner Mar 13, 2015
My BestScore: 1
Reply
:iconsnowflake20006:
snowflake20006 Featured By Owner Mar 11, 2015  New member
BEST CHEAT CODE EVER! up up down down left right left right b a 
Reply
Flagged as Spam
:iconfutzi01:
futzi01 Featured By Owner Mar 11, 2015
Your comment has been reported for spam.
Reply
:iconmlpcookieswirlc:
mlpCookieSwirlC Featured By Owner Mar 13, 2015  New member
Whose? Mine?!
Reply
:iconfutzi01:
futzi01 Featured By Owner Mar 13, 2015
Yes. It was one of the chain mail comments. Those are spam and are always reported.
Reply
:iconmlpcookieswirlc:
mlpCookieSwirlC Featured By Owner Mar 13, 2015  New member
HOW DARE YA!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Reply
:iconfutzi01:
futzi01 Featured By Owner Mar 13, 2015
Well, it was you who posted the spam comment, right?
Reply
:iconrainbowdash0113:
RainbowDash0113 Featured By Owner Mar 23, 2015  New member
i have 1228 without cheat and 914513 with cheat i have proof without cheat
Reply
:iconxxvinylscratchxx1987:
wow amazing
Reply
:iconrainbowdash0113:
RainbowDash0113 Featured By Owner Mar 27, 2015  New member
you see
Reply
:iconmistingwolfandpony:
mistingwolfandpony Featured By Owner Mar 9, 2015  New member
432 WITH OUT CHEAT







































just kidding*Free Icon/Emote* Totoro ( Heart) 
Reply
:iconmining4:
mining4 Featured By Owner Mar 6, 2015  New member Student Digital Artist
10 without cheat code 10050 with cheat code! yay
Reply
:iconmining4:
mining4 Featured By Owner Mar 6, 2015  New member Student Digital Artist
333333333333333333333333333
Reply
:iconjane---the---furry:
Jane---The---Furry Featured By Owner Feb 28, 2015
1042 With cheat code. 2 Without cheat code. LOL
Reply
:icondj-derpyhelmet:
DJ-derpyhelmet Featured By Owner Edited Feb 28, 2015  Professional Traditional Artist
I GOT 420 ON BOTH :420weed:  get rekt 
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 16, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
Get rekt. 609 with cheat code.
but only 1 on non cheat code XD
Reply
:icondj-derpyhelmet:
DJ-derpyhelmet Featured By Owner Mar 16, 2015  Professional Traditional Artist
780419
one left
Reply
:iconrainbowdash0113:
RainbowDash0113 Featured By Owner Mar 20, 2015  New member
im playing this for for so long i got 22222222222222222222 with cheAT
Reply
:icondj-derpyhelmet:
DJ-derpyhelmet Featured By Owner Mar 20, 2015  Professional Traditional Artist
420420420420420420420420420420 :420weed:  git gud
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 16, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
One? #username666 
Try making that 6666666.
The devil will come.
Reply
:icondj-derpyhelmet:
DJ-derpyhelmet Featured By Owner Mar 16, 2015  Professional Traditional Artist
84572420
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 17, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
..Wut?
Reply
:icondj-derpyhelmet:
DJ-derpyhelmet Featured By Owner Mar 17, 2015  Professional Traditional Artist
2000785069
lol 69
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 17, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
:foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: :foreveralone: 
Reply
(1 Reply)
:icondj-derpyhelmet:
DJ-derpyhelmet Featured By Owner Mar 17, 2015  Professional Traditional Artist
look 420 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Reply
:iconbananasdontstopmeh:
BananasDontStopMeh Featured By Owner Mar 17, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
420...
Big..
Add foot to it..
BIGFOOT.
Bigfoot confirmed.
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 501 KB

Featured in Collections

Juegos by BechaXFluo




Details

Submitted on
February 11, 2014
Image Size
501 KB
Resolution
960×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
157,802 (31 today)
Favourites
2,431 (who?)
Comments
1,689
Downloads
1,766
×